با استفاده از نشانه گذاری نتایج گوگل و بنابراین جلب توجه کاربران می توانید به افزایش ورودی وبسایت خود کمک کنید. استفاده از ریچ اسنیپت ها باعث درک بهتر موضوع صفحه توسط کاربران می شود. محتوای تولید شده در وبسایت شما باید با اهداف و جستجوهای کاربران متناسب باشد، بنابراین این رنج اسنیپتها در گوگل مطابق محتوای موجود در طراحی سایت شما ایجاد شده که می تواند برای موضوعاتی مانند محصولات، کسب و کارها و غیره باشد.
در صورتی که به وبسایت های معتبر لینک دهید باعث افزایش ترافیک وبسایت شما خواهد شد. با اینکار می توانیدبک لینک هایی را برای وبسایت خود به دست بیاورید. از این طریق افرادی به شما لینک شده و محتوای شما را به اشتراک می گذارند.
ساختار URL دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد که می تواند در افزایش وررودی گوگل تأثیر زیادی داشته باشد.
بدان معنا که به جای به کار بردن تک تک کلمات در آدرس، از کلمات کلیدی مؤثر در سئو سایت استفاده نمایید
اگر عنوانی دارای کاراکترهای زیاد و طولانی باشد، اگر همان را دقیق در URL به کار ببرید خوانایی آن کاهش می یابد.
ممکن است گوگل به دلیل شباهت زیاد URLها با هم مطالب را کپی در نظر بگیرد.
بیشتر کاربران جستجوهای خود را از طریق موبایل انجام می دهند بنابراین باید طراحی سایت (طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی) ریسپانسیو کنید.
اگر روش هایی را که در بالا بیان شد به درستی بر روی وبسایت خود اعمال کنید باعث افزایش بازدید سایت خود خواهید شد.
افزایش بازدید سایت مستلزم افزایش هزینه است.
باید رفتارها و علایق مخاطب خود را تحلیل کرده و استراتژی مناسب در این زمینه داشته باشید.
اگر نرخ تبدیل مناسب جهت حفظ ارتباط با مخاطب نداشته باشیم، قطعا نمی توانیم ارزشی برای کسب و کار خود ایجاد کنیم.