با آموزش روش درست بهینه سازی (بخش پنجم) همراه شما هستیم.
متن Anchor بسیا ساده است اما یک سیگنال برند بسیار قوی است.
خیلی ساده است، افراد برندها را جستجو می کنند. اگر افراد سایت شما را در گوگل : جستجو کنند، گوگل به این موضوع در تعیین یک برند توجه می کند.
برندها باید صفحه فیسبوک با تعداد لایک زیاد داشته باشند.
پروفایل تویتر با فالورهای زیاد نشانه محبوبیت یک برند است.
اغلب کسب و کارهای واقعی صفحه لینکدین دارند.
داشتن پروفایل لینکدینی که نشان دهد این افراد برای کمپانی شما کار می کنند یک نشانه برند بودن است.
یک شبکه اجتماعی با 10000 فالور و 2 تا پست متفاوت است با یک اکانت 10000 فالوری قدرتمند با تعاملات بسیار.
برندهای واقعا بزرگ در سایت های خبری گوگل همیشه منشن می شوند. حتی برخی از برندها فید خبری گوگل خودشان را دارند.
برندها منشن می شوند بدون اینک به آنها لینک داده شود. منشن شدن بدون تعداد بیش از حد لینک می تواند نشانه برند بودن باشد.
با توجه به اینکه گوگل صاحب سرویس محبوب Feedburner RSS است، از اطلا مشترکین RSS به عنوان نشانه برند بودن و محبوبیت استفاده می کند.
ایک کسب و کار واقعی دارای دفتر است. گوگل از اطلاعات محل سکونت برای تشخیص اینکه یک سایت برند است یا خیر استفاده می کند.
گوگل نگاه می کند که آیا سایت جزو کسب و کارهای پرداخت کننده مالیات است یا نه
طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) هایی که کیفیت محتوا آن پایین است بعد از مجازات پاندا در جستجو کمتر دیده می شود.
لینک کردن به سایت های غیر مرتبط به دیده شدگی شما در جستجو آسیب می زند.
تغییر مسیر اصلا نباید اتفاق بیفتد. زیرا نه تنها موجب جریمه بلکه باعث ایندکس شدن مجدد هم می شود.
پاپ آپ یا تبلیغات پرت کننده حواس نشان دهنده پایین بودن کیفیت سایت است.
شامل فاکتور های on- page مانند انباشتن کلمات کلیدی و تگ عنوان و چیدمان افراطی کلمات کلیدی.
بسیاری از افراد گزارش کردند که پاندا را دوست ندارند در نتیجه پنگوئن صفحه را به شکل تکی مدنظر قرار داد.
الگوریتم طرح بندی صفحه سایت هایی را که تبلیغات زیاد و محتوای کم در بالای Fold (حاشیه) دارند را جریمه می کند.
تلاش زیاد برای پنهان کردن لینک های وابسته می تواند منجر به یک جریمه شود.
واضح است که گوگل طرفدار سایت های وابسته نیست و سایت هایی که با لینک های وابسته پول در می آورند بیشتر تحت نظر هستند.
گوگل طرفدار تولید خودکار محتوا نیست و اگر شک کند که سایت شما محتوای تولید شده کامپیوتری منتشر می کند، این امر منجر به جریمه و ایندکس شدن مجدد می شود.
اگر آدرس IP سرور اسپم شود ممکن است به کل سایت روی سرور آسیب بزند.
انباشته شدن کلمه کلیدی در تگ متا هم می تواند اتفاق بیفتد. اگر گوگل فکر کند که شما کلمه کلیدی را به تگ متا افزوده اید تا با الگوریتم گوگل بازی کنید ممکن است سایت تان را جریمه کند.
هجوم ناگهانی لینک ها نشانه مطمئنی از لینک های ساختگی است.
ساخت سایت هایی که مورد مجازات پنگوئن قرار گرفته اند به طور قابل توجهی در جستجو کمتر دیده می شوند.
بسیاری از لینک های از منابع ، معمولا با استفاده از سئو کلاه سیاه است و نشانه بازی کردن با سیستم است.
سایت هایی که تعداد خیلی غیرعادی زیادی لینک از سایت های غیر مرتبط دارند برای پنگوئن حساسیت برانگیزند.
گوگل هزاران اخطار Tools Google Webmaster و پیام کشف لینک های غیرطبیعی ارسال کرد. این معمولا پیش از افت رتبه اتفاق می افتد (البته نه %100 مواقع).
گرفتن حجم غیرطبیعی لینک از سایت هایی با IP سرور یکسان می تواند نشانه ساخت لینک شبکه وبلاگ باشد.
داشتن متن Anchor سمی می تواند نشانه اسپم یا سایت هک شده باشد. همچنین می تواند به رتبه سایت هم آسیب برساند.
گوگل راهنمای مجازات هایش را منتشر کرده، مانند مجازات علنی Interflora.
فروش لینک قطعا می تواند روی رتبه نوار ابزارتان تاثیر بگذارد و به دیده شدگی تان در جستجو آسیب بزند.
سایت های جدیدی که به یکباره حجم زیادی از لینک دریافت می کنند گاهی در Sandbox گوگل قرار می گیرند که موجب می شود دیده شدگی آنها در جستجو به طور موقت محدود شود.
رقص گوگل به طور موقت رتبه بندی ها را تکان می دهد. این روشی است برای تشخیص اینکه آیا یک سایت سعی دارد با الگوریتم های گوگل بازی کند یا نه.
استفاده از ابزار Disavow می تواند باعث حذف جریمه دستی یا الگوریتمی سایت هایی که قربانی سئو منفی بودند، شود.
درخواست تجدید نظر : درخواست تجدید موفق می تواند می تواند باعث برداشته شدن جریمه شود.
گوگل لینک های غیر معتبر و ساخته شده توسط خود افراد را شناسایی و به سرعت حذف می کند.