-
ویژگی های شبکه های اجتماعی
سهشنبه 2 بهمن 1397 15:17
ویژگی های شبکه های اجتماعی یوتیوب یوتیوب درواقع سومین موتور جستجوی بزرگ در آمریکا است و چهارمین در دنیا است. استفاده از ویدیو راهی موثر برای جداکردن خودتان از دنیای رقابت است. بنابراین این نوع تبلیغات اهمیت ویژه ای برای ما خواهد داشت. فیسبوک فیسبوک نه تنها به خاطر حجم کاربران خود بلکه به خاطر هدفمند بودن تبلیغات در آن...
-
ابزارهای سئو( SEO Tools )
سهشنبه 2 بهمن 1397 15:14
ابزارهای سئو( SEO Tools ) اما بعد از اینکه در مورد ابزارهای سئو ( SEO Tools ) و روش های تاثیرگذار در رتبه بندی سایت یا سئو سایت در موتورهای جستجو خواندید اکنون نیاز به ابزارهایی دارید که به شما در تحلیل آنالیز وب سایت کمک کند . به کمک این ابزارها می توانید عملکرد خود و رقیب تان را در هر لحظه مورد بررسی قرار دهید....
-
عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی
سهشنبه 2 بهمن 1397 15:11
عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی موفقیت در کسب کار اینترنتی شامل مواردی می شود که بسیاره ساده ولی زمانبر و نیازمند تلاش بسیار می باشد آمار نشان می دهد که جمعیت اینترنتی ایران در حال افزایش می باشد و حدود 60 درصد مردم ایران از اینترنت استفاده می کنند وهمین دلیلی بر مطمئن بودن بازار کسب کار اینترنتی می باشد . در زیر...
-
الگوریتم مرغ مگس خوار
سهشنبه 2 بهمن 1397 15:09
الگوریتم مرغ مگس خوار Google Hummingbird در حقیقت تغییر اساسی هسته الگوریتم گوگل است که از 30 آگوست 2013 رسما شروع به کار نمود. انتخاب نام مرغ مگس خوار به دلیل سرعت بالا و با دقت بودن این پرنده بوده است. الگوریتم مرغ مگس خوار با تمرکز بیشتر روی تک تک کلمات مترادف های آن ها در محتوای صفحه و همچنین در یک عبارت جستجو شده...
-
الگوریتم Ranke Brain گوگل
سهشنبه 2 بهمن 1397 15:05
الگوریتم Ranke Brain گوگل در سال 2015 در هر ثانیه بیش از 41000 جستجو در گوگل انجام شد. این در حالی است که طبق اعلام گوگل بیش از 15 درصد از جستجو ها جدید است و گوگل برای اولین بار است که با آن مواجه شده است. به عبارتی پانزده درصد از جستجو ها تکراری نیستند و گوگل باید بتواند معنای آن ها را متوجه شود و قطعا برای این مهم...
-
ACCELERATED MOBILE PAGES چیست؟
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:59
ACCELERATED MOBILE PAGES چیست؟ پروژه امپ Accelerated Mobile Pages که به اختصار AMP نیز گفته می شود یک پروژه متن باز است که در سال 2015 توسط گوگل معرفی گردید و هدف آن پایین آوردن پهنای باند لازم جهت بارگذاری یک صفحه و بالا بردن سرعت رندر صفحه برای کاربران موبایلی است. به عبارت دیگر، تمرکز AMP بر افزایش سرعت بارگذاری...
-
تاثیر AMP بر رنکینگ سایت
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:56
تاثیر AMP بر رنکینگ سایت بنابر اعلام رسمی گوگل، داشتن صفحات amphtml تاثیر مستقیم در رتبه سایت یا سئو سایت در موتور جستجوی گوگل ندارد ولی با توجه به نحوه نمایش متفاوت نتایج صفحه امپ در گوگل همچنین مزیت هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، وجود صفحه امپ باعث ماندگاری بیشتر کاربر در سایت و بازدید از تعداد صفحات بیشتر می...
-
قواعد جدید سئو
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:53
قواعد جدید سئو کسانی که میزان موفقیت سئو را فقط بر اساس کلید واژه می سنجند، به نظر می رسد از حال و هوای امروزه وب سایت بی اطلاع هستند! با عنایت به تغییر سلیقه کاربران و الگوریتم های گوگل به کلیدواژه های محبوب بسنده نکنید امروزه با توجه به تغییر سلیقه و رفتار کاربران اینترنتی از یک سو و به روز شدن مداوم الگوریتم های...
-
چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:45
چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟ زمانی که محل تبلیغات خود را مشخص کردید حال باید به نحوه ی تبلیغات بپردازیم! معمول ترین نوع تبلیغات، تبلیغات کلیکی گوگل است. حال به موضوع چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟ می پردازیم. اولین قدم در Google AdWords گوگل ادوردز (Google AdWord) یکی از معروف ترین انتخاب ها...
-
محتوای بروز
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:42
محتوای بروز محتوا-بروز به روز رسانی مطالب قدیمی به افزایش بازدید سایت کمک می کند اگر کاربری از طریق موتور جستجوی گوگل به مقاله سایت شما وارد شود اما محتوای شما به روز نشده باشد ، باعث می شود که تصویر بدی از برند شما در ذهن او باقی بماند و تصور کند که دیگر محتویات سایت تان قدیمی و بی ارزش هستند . با این تصوری که در ذهن...
-
انتظارات بهینه سازی
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:34
انتظارات بهینه سازی بهینه سازی موتور جستجو پردازشی می باشد که نیازمند کار زیاد، زمان بسیار و بردباری فراوان است. در این قسمت اطلاعات بیشتری راجع به SEO بررسی می کنیم. ولی قبل از آن تنظیم بعضی از نیازمندی ها ضروری است. SEO کمی کتفاوت تر از دیگر استراتژی های بازاریابی است و دانستن این تفاوت ها به ما کمک می کند که در...
-
رتبه سایت
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:27
رتبه سایت طراحی سایت خوب علاوه بر اینکه می تواند باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت شود می تواند باعث افزایش رتبه سایت یا سئو سایت طراحی شده در موتور جستجو شده و تعداد بازدیدکننده از طریق موتور جستجو و گوگل را نیز افزایش می دهد . اندازه سایت اندازه یک وب سایت در طراحی وب سایت اثر بسیار زیادی در رتبه آن سایت در موتورهای...
-
SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:23
SEO چگونه بر کسب وکارشما تاثیر می گذارد اگر شما دارای یک کسب و کار هستید، مزایای بسیار واقعی و خاص برای داشتن سازگاری با استراتژی بهینه سازی موتور های جستجو وجود دارد. برای اولین بار در تاریخ بازاریابی، کاربران توسط کلماتی که در یک موتور جستجو تایپ می کنند خواسته ی واقعی خود را اعلام می کنند. SEO به شما یک کانال...
-
افزایش رتبه سایت
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:20
افزایش رتبه سایت چگونه باعث افزایش رتبه سایت طراحی شده ی خود را در alexa بالا ببریم ؟الکسا یکی از بزرگترین وب سایت هایی است که رتبه هر وب سایت یا پرتال طراحی شده از جمله طراحی سایت فروشگاهی را نمایش می دهد . در این مقاله به راهکارهای افزایش رتبه در طراحی سایت ( طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ) اینترنتی الکسا...
-
چگونه مخاطبان خود را بشناسیم؟
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:17
چگونه مخاطبان خود را بشناسیم؟ قبل از اینکه بررسی کلمات کلیدی را انجام دهید، قبل از اینکه یک برنامه تبلیغات (Landing Page) را راه اندازی کنید و به طور کلی قبل از طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی یا اینکه هر کار دیگری انجام دهید باید مخاطب خود را بشناسید. زمانی که در مورد مخاظبان صحبت می کنیم در واقع در مورد...
-
گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش اول)
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:13
گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش اول) در این بخش ( در مورد گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش اول) ) شما با ترفند های بسایر مهمی آشنا خواهید شد با ما همراه باشید. محتوای تولید شده به صورت خود کار محتوای تولید شده به صورت خود کار یا auto-generated content به محتوایی گفته می شود که به صورت خود کار و توسط برنامه تولید می شوند....
-
چرا شما به یک کلید واژه جستجو نیاز دارید
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:10
چرا شما به یک کلید واژه جستجو نیاز دارید قبل از اینکه شما وب سایتتان را بهینه سازی ( بهینه سازی سایت ) کنید شما باید علت بهینه سازی آن را بدایند پیدا کردن کلید واژه هایی که مؤثر در SEO هستند ممکن است چالش برانگیز باشند ولی خوشبختانه اطلاعات زیادی در آنجا به همراه ساختار مناسب برای رسیدن به کلید واژه های جستجویمان...
-
رنکینگ( فاکتورهای رنکینگ گوگل )
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:07
رنکینگ( فاکتورهای رنکینگ گوگل ) فاکتور صفحه : ما عوامل رو به قطعات پازل مانندی تقسیم می کنیم که با چینش آنها در کنار یکدیگر نهایتا به شمایلی درست و کامل از طراحی سایت حرفه ای ( طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ) و رتبه بندی گوگل می رسیم. how-to-choose-seo تگ عنوان این تگ در طراحی سایت استفاده می شوند تا به گوگل...
-
گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش دوم)
سهشنبه 2 بهمن 1397 14:04
گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش دوم) در این قسمت ( گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش دوم) ) با ادامه بحث گذشته با شما همراه هستیم. محتوای گرفته شده بسیاری از افراد تصور می کنند که افزایش تعداد و حجم صفحات برروی سایتشان یک استراتژی بلند مدت خوب است. به همین دلیل برخی از وبمستران بدون توجه به نوع و مرتبط بودن محتوای سایت های...
-
گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش سوم)
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:59
گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش سوم) در این قسمت ( گوگل وبمستر و کیفیت درآن (بخش سوم) ) با ادامه بحث گذشته با شما همراه هستیم. اسپم تولید شده توسط کاربر همه تکنیک ها و موارد ناقض راهنماها و دستورالعمل های گوگل وبمستر مربوط به محتوای ایجاد شده توسط صاحبان سایت ها نیست. گاهی اوقات، اسپم ها می توانند توسط بازدید کنندگان یا...
-
کلمات کلیدی
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:20
کلمات کلیدی هر کلمه کلیدی که علاقه مند هستید در آن رنک پیدا کنید بایستی در تگ عنوان قرار گیرد. همینطور گفتیم که هر چقدر کلمه کلیدی به ابتدای تگ نزدیکتر باشد بهتر است. همچنین کلمات کلیدی بایستی در تگ های H1 و توضیحات متا نیز گذاشته شوند. اما کلمات کلیدی در چه جای دیگری باید حضور داشته باشندتا در سئو سایت بیشترین تاثیر...
-
چگونه درباره کلیدواژه ها تحقیق کنیم
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:17
چگونه درباره کلیدواژه ها تحقیق کنیم هرکس شیوه خود جهت رسیدن به کلید واژه مناسب برای وب سایت خود را دارد و شما در نهایت نیازمند پیدا کردن کلید واژه کارآمدی باشید. اما قسمت اصلی کلیدواژه این است که خودتان را جای مشتری قرار دهید، خود و شغلتان را فراموش کنید. پردازش این مطلب عموما با یک آشفتگی فکری و پاسخ دادن به یک سری...
-
راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش اول)
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:14
راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش اول) iframe برخی مواقع از iframe برای نمایش محتوا در صفحات وب استفاده می شود. طبق این مبحث (راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش اول)) مطالب نمایش داده شده توسط iframe ممکن است توسط گوگل ایندکس نشوند و در نتایج جستجو ظاهر نشوند. گوگل توصیه می کند که از استفاده از iframe برای...
-
راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش دوم)
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:11
راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش دوم) با مبحث راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش دوم) در ادامه پست قبلی همراه شما هستیم. سایت های چند زبانه سایت چند زبانه به سایتی گفته می شود که محتوای آن با بیش از یک زبان در اختیار کاربران قرار بگیرد. مانند، سایتی که در کشور کانادا و به دو زبان انگلیسی و فرانسوی به کاربران...
-
یافتن کلیدواژه مناسب
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:07
یافتن کلیدواژه مناسب برای یافتن عبارت های مناسب یا یافتن کلیدواژه مناسب، کار را گام به گام انجام می دهیم. در گام اول تمام عبارت هایی که به ذهن شما خطور می کند را یادداشت کنید، چه مناسب و چه نامناسب برای سرعت دادن به این پروسه ایده های زیر را بررسی کنید: بررسی کلمات کلیدی و محتوای استفاده شده در ساخت سایت رقبایی که...
-
کیفیت محتوا
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:05
کیفیت محتوا احتمالا در سالیان اخیر زیاد اصطلاح کیفیت محتوا در سئو را شنیده اید بخصوص زمانی که صحبت از علایق گوگل می شود. اما براستی چه چیزی در این مقوله مهم است؟ کیفیت-محتوا تعیین سطح مقاله توسط الگوریتم آموزشی ماشینی خوب بالطبع هیچگاه سلیقه های شخصی در این موضوع دخیل نمی شوند. اما شما می توانید با استفاده از تکنیک...
-
راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش سوم)
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:02
راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش سوم) در ادامه به مبحث راهنمای گوگل وبمستر در مورد محتوا (بخش سوم) می پردازیم. متا تگ های قابل فهم توسط گوگل متا تگ ها در HTML در قسمت <head> قرار دارند و به موتورهای جستجو کمک می کنند که درک بهتری از وب سایت داشته باشند. تنوع متا تگ ها بسیار زیاد است ولی همه آنها توسط همه...
-
بررسی میزان رقابتی بودن عبارات
سهشنبه 2 بهمن 1397 12:57
بررسی میزان رقابتی بودن عبارات تا این مرحله کلمات محبوب و مرتبط تهیه شده است. حال باید بررسی میزان رقابتی بودن عبارات انجام شود. برای این کار هر یک از عبارات فهرست خود را به ترتیب در گوگل یا یاهو ، جست و جو کنید. تقریبا همه موتورهای جست و جو تعداد صفحاتی که در پاسخ به جست و جوی کاربر می یابند را نشان می دهند. عدد...
-
قالب بندی
سهشنبه 2 بهمن 1397 12:54
قالب بندی قالب بندی : تا جایی که امکان دارد پاراگراف هایتان را در طراحی سایت حرفه ای ( طراحی سایت فروشگاهی ، قیمت طراحی سایت ) کوتاه کنید. تا مطالعه متن از طریق گوشی های موبایل راحتتر شود. شروع پاراگراف این بخش نباید بیش از یک یا دو جمله باشد. مطمئن شوید که مطلبی که میخواهید در وب سایت توضیح دهید حتما در پاراگراف اول...
-
محتوای کپی
سهشنبه 2 بهمن 1397 12:51
محتوای کپی مطالب تکراری به محتوای کپی از صفحه طراحی وب سایت اشاره میکند که در بیش از یک جا از محیط اینترنت وجود داشته باشد. محتوای-کپی عملکرد گوگل در برابر محتوای تکراری گوگل محتوای تکراری را مورد مجازات قرار نمیدهد. اما تصمیم گیری میکند که کدام وب سایت را در نتایج جستجو نشان دهد و کدام را خیر. چگونه محتوای کپی را...